Uitstraling
Een goed logo ontwerp weerspiegelt jouw bedrijf en roept een beleving op. Met deze beleving onderscheid jij je van jouw concurrenten en creëer je herkenbaarheid voor je klanten. In een logo kun je veel laten zien; zoals je visie, doelgroep en dienst. Het kan ook een prijsindicatie geven. Een logo van een discountwinkel werkt bijvoorbeeld niet als jouw dienst of product valt in de midden tot hoge prijsklasse.
Tijdloos
Een goed logo ontwerp is nagenoeg tijdloos. Echter kunnen de doelen binnen een onderneming veranderen, net zoals de tijdgeest, trends en smaak. Dit kan betekenen dat zelfs een goed logo een opfrissing kan gebruiken. Je wilt immers dat dit aansluit bij jouw visie, bedrijf en huidige tijdgeest. Een overname van een bestaand bedrijf of een modernere variant van je stokoude logo? Het zijn ultieme kansen om jouw naam en imago een boost te geven.
Van logo ontwerp naar huisstijl
Een logo is een onderdeel van een huisstijl en misschien is alleen een logo niet voldoende. Wil je nog een visitekaartje, briefpapier of flyer? Bekijk dan wat Toet Ontwerp je te bieden heeft bij het ontwerpen van een huisstijl.