Huisstijl Toppers
Wat is een huisstijl?
Een huisstijl is niet alleen de doorvertaling van een logo. Het bevat alle visuele ontwerpen en alle communicatie naar jouw klanten. Voor een bedrijf is het van belang dat in alle uitingen de representatieve stijl terug te vinden is. Dit zal de herkenbaarheid snel vergroten. En zodra de klanten je gaan herkennen zullen ze de eerst volgende keer meteen aan jou denken.
Een huisstijl kan je dus zo uitgebreid maken als je wilt. Je kunt natuurlijk beginnen met de Huisstijl Toppers. Uitbreiden kan altijd nog. Daarom heb ik een shortlist gemaakt van de 6 meest aangevraagde huisstijl onderdelen. Stel zelf je ‘Huisstijl Toppers’ samen door te kiezen uit 3 elementen.
- Visitekaartje
- (Digitaal) Briefpapier
- E-mail handtekening
- Social Media-basis
- Productflyer
- Enveloppe / (Gereedschap) sticker
De Huisstijl Toppers sluiten perfect aan op een Logo ontwerp of logo in 1 dag.
Promotiemateriaal
Toet Ontwerpt verschillende materialen voor promotiedoeleinden. Denk hierbij aan posters of bijvoorbeeld in store, Point of Sale uitingen.
Huisstijl Ontwerp
Met een huisstijl zorg je ervoor dat jouw bedrijf of product een eenduidige uitstraling achterlaat bij de klant.
Verpakkingsontwerp
In een winkel of webshop is de verpakking vaak de belangrijkste communicatiebron voor de consument. De manier om een merk onderscheidend te maken.
Maak van je werk een merk!
Logo in 1 dag
Snel van start met je onderneming? Investeer 1 dag en stap naar buiten met jouw nieuwe logo.
Logo ontwerp
Een goed logo weerspiegelt jouw bedrijf en roept een beleving op. Met deze beleving onderscheid jij je van jouw concurrenten.
Promotiemateriaal
Toet Ontwerpt verschillende materialen voor promotiedoeleinden. Denk hierbij aan posters of bijvoorbeeld in store, Point of Sale uitingen
Huisstijl Ontwerp
Met een huisstijl zorg je ervoor dat jouw bedrijf of product een eenduidige uitstraling achterlaat bij de klant.
Verpakkingsontwerp
In een winkel of webshop is de verpakking vaak de belangrijkste communicatiebron voor de consument. De manier om een merk onderscheidend te maken.