En? Hoe doet jouw logo het?
En? Hoe doet jouw logo het?
Eenvoudig maar… o, zo doordacht!
Laten we eens kijken naar de gevestigde namen. Lego, Levis, Centerparcs en BUX. De laatste twee stalen mijn logo-hart, maar dat terzijde. Wat direct opvalt: een eenvoudig maar verdomd goed doordacht ontwerp! De combinatie van vorm, kleur en compositie vertalen een gevoel: speels, veilig, betrouwbaar, vrij of laagdrempelig. Kortom een herkenbaar logo ontwerp.
CenterParcs: Blad & Vogel: Eén met de natuur / Rust & ontspanning / Vrijheid / Service
Bux: Pijltjes omhoog & omlaag in letter X. Zoals de beurs omhoog & omlaag gaat. Lettertype op basis van Dollarbiljetten.
Zie hier de missie van ons ontwerpers. Ook die van mij. En ik durf mij gerust te vergelijken met de grote jongens. Met gemak.
Een imago boost
Omdat ik nooit over een nacht ijs ga bij een ontwerp. Wie ben jij, wat voor onderneming run je? Wie zijn je klanten en wat beloof je hen? Vertel me jouw bedrijfsdoelstellingen en ik vertaal dat naar een ijzersterk beeldmerk. Ook als je al een gevestigde naam hebt. Re-branding, een overname van een bestaand bedrijf of een modernere variant van je stokoude logo? Het zijn ultieme kansen om jouw naam en imago een boost te geven naar een herkenbaar logo.
Jouw logo en huisstijl roepen namelijk ook een bepaald sentiment op. Onmiskenbaar. Ik ken niet ieder logo uit mijn hoofd, maar ik weet precies welk gevoel het oproept. Of wanneer de plank volledig misgeslagen wordt.
Geef me je logo en huisstijl, en ik vertel je wat je uitstraalt. Ik ben benieuwd of het klopt met jouw doelgroep!
Ja, ik wil ook een uniek verpakkingsontwerp!
Kijk jij uit naar een verpakkingsontwerper die commercie,
design en vlot samenwerken graag combineert?
Dan maken we samen een ijzersterk verpakkingsontwerp voor jouw (vernieuwde) product.