Coca Cola. Dat drinken toch al die knappe gasten?
Maak van je werk een merk. Dat roep ik altijd. Maar wat bedoel ik daarmee?
Laten we groot denken. In een flits het logo van Coca Cola zien is voor jou genoeg om aan aantrekkelijke jongens en meiden te denken. Aan energie en aan de mooie momenten in het leven. Aan een kerst waar je een moord voor zou doen. O ja, en aan ijskoude, extreem bruisende cola.
Dat is niet alleen het effect van een ijzersterk merk, maar ook van branding: het vertalen van de emotie die bij je merk hoort.
Eerst dat merk
Maar laten we beginnen bij dat ijzersterke merk. Hoe krijg jij dat voor elkaar? Dat begint met nadenken. Over wat jouw bedrijf vertegenwoordigt. Wie jouw klanten zijn. Waar sta je voor en waar ga je voor? Kwam je vroeger nog weg met een merknaam dat gewoon iets goed maakte of deed, vandaag willen we meer. Een beleving. Een concept. Dat maak je zo klein of groot als jezelf wilt.
Jezelf de befaamde ‘Why’ vraag van Simon Sinek stellen, kan daar een goede start voor zijn: waarom doe jij wat je doet? Heb je die vraag beantwoord, dan komen we op ideeën. Over hoe je over wilt komen, hoe je je het beste presenteert en hoe je dat consistent doet.
Daaruit volgt een concept. Een vaag woord, maar het betekent dat je een kapstok hebt waar je van alles aan op kan hangen: van grafisch ontwerp tot een uniek speerpunt, van speelsheid en humor tot bloedserieuze business en jouw merk identiteit.
Wat denk je, gaan we werken aan jouw merk?
Wat denk je? Ben jij klaar voor de eerste stap naar jouw sterke merk? Dan ga ik graag met je aan de slag. Trakteer ik je op een Coca Cola. Knap als we zijn.
Ja, ik wil ook een uniek verpakkingsontwerp!
Kijk jij uit naar een verpakkingsontwerper die commercie,
design en vlot samenwerken graag combineert?
Dan maken we samen een ijzersterk verpakkingsontwerp voor jouw (vernieuwde) product.