packaging design

Branding

Logo ontwerp

Een goed logo weerspiegelt jouw bedrijf en roept een beleving op. Met deze beleving onderscheid jij je van jouw concurrenten.

Huisstijl ontwerp

Een huisstijl is niet alleen een doorvertaling van een logo maar bevat alle visuele ontwerpen en communicatie naar de klant. Met een huisstijl zorg je ervoor dat jouw bedrijf of product een eenduidige uitstraling achterlaat bij de klant.

Verpakkingsontwerp

In een winkel of webshop is de verpakking vaak de belangrijkste communicatiebron voor de consument. De manier om een merk onderscheidend te maken.

Promotiemateriaal

Toet Ontwerpt verschillende materialen voor promotiedoeleinden. Denk hierbij aan posters of bijvoorbeeld in store, Point of Sale uitingen.

Marketing

Jouw product of dienst zo in de markt zetten dat klanten precies weten wanneer ze bij jou moeten zijn? Zo sta jij boven aan de lijst.

Branding

Logo ontwerp

Een goed logo weerspiegelt jouw bedrijf en roept een beleving op. Met deze beleving onderscheid jij je van jouw concurrenten.

Ontwerp Huisstijl

Een huisstijl is niet alleen een doorvertaling van een logo maar bevat alle visuele ontwerpen en communicatie naar de klant. Met een huisstijl zorg je ervoor dat jouw bedrijf of product een eenduidige uitstraling achterlaat bij de klant.

Verpakkingsontwerp

In een winkel of webshop is de verpakking vaak de belangrijkste communicatiebron voor de consument. De manier om een merk onderscheidend te maken.

Promotiemateriaal

Toet Ontwerpt verschillende materialen voor promotiedoeleinden. Denk hierbij aan posters of bijvoorbeeld in store, Point of Sale uitingen.

Marketing

Jouw product of dienst zo in de markt zetten dat klanten precies weten wanneer ze bij jou moeten zijn? Zo sta jij boven aan de lijst.

Maak van je werk een Merk!

Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Veel mensen nemen niet de moeite om een tekst te lezen of scannen deze alleen.

Beeld wint

Beeld wint het in deze tijd van tekst. 80% van de mensen onthoudt een beeld nu eenmaal ook beter dan tekst. De aandacht trekken met een helder en herkenbaar logo levert daarom het gewenste resultaat op. Mensen onthouden makkelijker jouw logo, en dat is een goed begin.

Een logo zorgt voor een bepaalde uitstraling en sfeer. Dit kan bij de kijker een beleving en daarbij het juiste gevoel opwekken. Maar met alleen een logo ben je er meestal nog niet. Om de branding compleet te maken en bij ieder beeld hetzelfde gevoel op te roepen heb je een eenduidige uitstraling nodig. Alles waar jouw logo op staat, maakt onderdeel uit van de huisstijl en zo ook van de branding.

productfolder
Productfolder

Versterk jouw branding met de Huisstijl Toppers!

Bij een huisstijl zou je ook kunnen denken aan enkele basis elementen zoals in de ‘Huisstijl Toppers’. Bijvoorbeeld een visitekaartje, (digitaal) briefpapier, e-mail handtekening, Social Media Basis, Productflyer en Enveloppe / (gereedschap) sticker. Je hebt nu eenmaal niet altijd alle onderdelen nodig en daarom laat ik je een keuze maken. Echter kan een huisstijl natuurlijk veel meer omvatten. Eén van de belangrijkste onderdelen is het online visitekaartje, kortom de website.

Branding

Als we spreken over branding ofwel merkvorming praten we over een merkstrategie. Je gaat dan een algeheel gevoel en beleving oproepen bij het horen van de merknaam. Denk bijvoorbeeld aan de associaties die je in je hoofd krijgt bij het merk Apple. Branding geeft aan waar een merk voor staat en waar een merk in gelooft. Alle acties en uitingen van een merk moeten in lijn zijn met deze identiteit om het imago te versterken.

Branding vergroot je herkenbaarheid. De klant weet wat hij kan verwachten en het geeft een bepaalde garantie van de kwaliteit. Hierdoor kan hij het risico op een miskoop beperken. Een brand kan het imago van een consument versterken. Juist omdat het product mooi is en een bepaald gevoel oproept.

FlexPons_auto-ontwerp-huisstijl
Ontwerp Auto
Val op naast de concurrent

Een sterke huisstijl en identiteit wekt herkenbaarheid op. Het trekt de aandacht van de ogen. Bijna nergens is dit belangrijker dan op een verpakking. De verpakking moet de aandacht trekken met de juiste foto’s, tekst en daarbij vertrouwen in het product opwekken. Ondersteunend hieraan kunnen we verschillende POS (point of sale) materialen ontwerpen. Denk hierbij aan banners, schapkaartjes, stickers, etc. Naast een sprekend product houden we ook rekening met de online verkoop. Denk daarbij aan heldere pack-shots.

Uiteraard is de verpakking zelf ook van groot belang. Denk daarbij aan de juiste vorm en het materiaal. De duurzaamheid wordt hierin een steeds belangrijker onderdeel.

Packshot Biesbosch Keutels
Verpakking

Laten we aan de slag gaan!

Kijk jij uit naar een ontwerper die commercie, design en vlot samenwerken graag combineert? Dan maken we samen een ijzersterk ontwerp voor jouw (vernieuwde) huisstijl.

Toeter hier je vraag!